FAQ - Vragen

Wij hebben de meest gestelde vragen en hun antwoorden rond het gebruik van www.Breiwinkel.nl voor u op een rijtje gezet!

Ik krijg geen bevestigings e-mail hoe kan dat?
Indien u een Hotmail adres heeft kan het zijn dat onze e-mail niet door de spamfilters van Hotmail komt, dit is een bekend probleem.
Helaas is hier door www.breiwinkel.nl niets aan te doen.
U kunt het emailadres bestelbreiwinkel@gmail.com bij uw lijst vertrouwde of veilige emails zetten, zodat de mail niet in uw spambox terechtkomt.

U heeft een verkeerd emailadres ingevuld, wij ontvangen wel uw bestelling, maar kunnen u niet mailen.
Controleer daarom altijd goed of uw eigen e-mailadres goed is ingevuld!
Om deze reden is een telefoonnummer vaak erg handig.

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Als u een bestelling verstuurt, moet u op de laatste pagina van uw bestelprocedure de knop "Bestelling Verzenden" aanklikken.
Anders wordt de bestelling niet bij ons ontvangen, ondanks de samenvatting die u wel kunt zien en uitprinten.

Uw bestelling is nog niet compleet en nog niet verzonden. Normaal gesproken brengen wij u hierover op de hoogte,
echter kan het in de winterperiode door drukte wel eens vergeten worden.

Als ik bijvoorbeeld 15 dezelfde bollen wil bestellen, hoe ga ik dan te werk?
U voert het aantal gewenste bollen in in het bestelvakje en klikt op het winkelwagentje ernaast.
Zodra u naar de winkelwagen gaat kan u uw aantal altijd nog corrigeren.
Klik hierna nog even op "Bereken" en uw bestelling wordt herberekend.

Als ik garen bestel, moet ik dan vooruit betalen?
Ja, helaas hebben ervaringen uit het verleden ons hiertoe gedwongen.
Hierdoor bent u echter wel verzekerd van goede service, omdat wij geen klanten achter hun vodden hoeven zitten,
maar deze tijd aan service en snelle levering kunnen besteden!

Ik wil graag per rembours betalen, kan dat ook?
Ja dat is ook mogelijk, echter wel duur!

Op mijn computer ziet het garen er anders uit dan in werkelijkheid, hoe kan dit?
Iedere beeldscherminstelling is anders, hierdoor kunnen kleine afwijkingen in kleur voorkomen.
Ook de digitale bewerking kan soms voor enige afwijking zorgen.
Wij proberen daarom de kleur goed te omschrijven, om onduidelijkheid te voorkomen.
Ook is er per verfpartij kleurverschil dat wij niet in de winkel kunnen laten zien.

Als de wol mij om welke reden dan ook zo tegenvalt dat ik hem eigenlijk
niet wil hebben, kan ik deze dan retourneren?
Ja, indien u de zending voldoende gefrankeerd ( als zeker pakket) en goed verpakt terugstuurt,
wordt de rekening vernietigt.

Wat is de gemiddelde levertijd vanaf het moment dat ik een bestelling heb gedaan?
Wij versturen op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag en doen ons uiterste best, mits voorradig binnen 24 uur te verzenden.

Indien een deel van mijn bestelling niet op voorraad is, of op bestelling is,
hoe lang duurt het dan voordat ik mijn bestelling ontvang?
Dit is van veel factoren afhankelijk. Indien een deel besteld moet worden
of tijdelijk niet leverbaar is, nemen we daarover contact met u op.

Als ik breinaalden of accessoires heb gekocht, heb ik dan garantie?
Ja, op alle artikelen zit fabrieksgarantie tegen productiefouten.
Wij overleggen met u hoe we uw garantie aanvraag het beste kunnen oplossen.
Bijna alle ADDI producten kennen een LEVENSLANGE garantie.
Bewaar uw factuur ( bestelbevestiging) als Garantiebewijs.

Als ik een vraag heb die ik nergens beantwoord zie, hoe kan ik u dan bereiken?
Al onze gegevens zijn te vinden in de winkel.
Onderin ziet u onder het kopje Klantenservice de tekst CONTACT.
Als u hierop klikt opent een venster met alle belangrijke informatie.

Wordt uw vraag hier niet beantwoord?

Stuur ons een mailtje